Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

GY.I.K.

1. Hogyan rendelhetek a webshopban?

A rendeléshez válaszd ki a kívánt termékeket, tedd őket a kosárba, majd kattints a kosár ikonra a rendelés leadásához. Kövesd a regisztrációs és fizetési lépéseket, hogy befejezd a vásárlást. (A rendelés regisztráció nélkül is leadható)

2. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Webshopunkban a következő fizetési módokat kínáljuk: utánvétes fizetés, valamint banki átutalás. A választható opciók a vásárlás során jelennek meg.

3. Mikor érkezik meg a rendelésed?

Ha raktáron lévő terméket rendeltél, a csomagot 1-2 munkanapon belül feladjuk. A rendelhető termékek esetén a szállítási idő a beszállítótól függően változhat, általában 3-5 munkanap, esetleges változás esetén értesítünk a státuszról.

4. Hogyan követhetem a rendelésemet?

Rendelésed állapotát a "Rendeléseim" menüpontban tudod nyomon követni, minden változásról e-mailben értesítünk, valamint ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésedre.

5. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?

Amennyiben még nem kezdtük el a rendelés feldolgozását, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@smartcorner.hu email címen vagy ügyfélszolgálati telefonszámunkon, és mi segítünk a módosításban vagy törlésben.

6. Hogyan vehetők igénybe az akciók és kuponkódok?

Akcióinkat és kuponkódjainkat a vásárlás során, a pénztárnál adhatod meg, ahol a rendszer automatikusan levonja az árkedvezményt a végösszegből.

7. Milyen garanciát vállaltok a termékekre?

Termékeinkre forgalmazói garanciát vállalunk. A Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően sávos garanciát biztosítunk az alábbi módon:
10.000 Ft – 250.000 Ft-ig 2 év,
250.000 Ft felett pedig 3 év garancia jár a termékekre.

Céges vásárlók részére a Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően a garancia minden esetben 1 év.

8. Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?

Kérdésekkel vagy problémákkal kereshetsz minket az info@smartcorner.hu email címen, ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Munkatársaink készséggel segítenek!

9. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

Amennyiben garanciális problémád van a termékkel, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@smartcorner.hu email címen, és jelezd a problémát. Miután megkaptuk a szükséges információkat, értesítünk a további teendőkről, és segítünk a garancia érvényesítésében.

10. Mit tartalmaz a telefonom doboza?

Webshopunkban csak bontatlan készüléket forgalmazunk, melyek minden gyári tartozékot tartalmaznak. A pontos tartozékok gyártónként változhatnak, így ha bármilyen kérdése van a konkrét tartozékokkal kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@smartcorner.hu email címen vagy ügyfélszolgálati telefonszámunkon ami a +36 30 174 05 15.