1. Hogyan rendelhetek a webshopban?
A rendeléshez válaszd ki a kívánt termékeket, tedd őket a kosárba, majd kattints a kosár ikonra a rendelés leadásához. Kövesd a regisztrációs és fizetési lépéseket, hogy befejezd a vásárlást. (A rendelés regisztráció nélkül is leadható)
2. Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Webshopunkban a következő fizetési módokat kínáljuk: utánvétes fizetés, valamint banki átutalás. A választható opciók a vásárlás során jelennek meg.
3. Mikor érkezik meg a rendelésed?
Ha raktáron lévő terméket rendeltél, a csomagot 1-2 munkanapon belül feladjuk. A rendelhető termékek esetén a szállítási idő a beszállítótól függően változhat, általában 3-5 munkanap, esetleges változás esetén értesítünk a státuszról.
4. Hogyan követhetem a rendelésemet?
Rendelésed állapotát a "Rendeléseim" menüpontban tudod nyomon követni, minden változásról e-mailben értesítünk, valamint ügyfélszolgálatunk készséggel áll a rendelkezésedre.
5. Hogyan tudom módosítani vagy törölni a rendelésemet?
Amennyiben még nem kezdtük el a rendelés feldolgozását, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@smartcorner.hu email címen vagy ügyfélszolgálati telefonszámunkon, és mi segítünk a módosításban vagy törlésben.
6. Hogyan vehetők igénybe az akciók és kuponkódok?
Akcióinkat és kuponkódjainkat a vásárlás során, a pénztárnál adhatod meg, ahol a rendszer automatikusan levonja az árkedvezményt a végösszegből.
7. Milyen garanciát vállaltok a termékekre?
Termékeinkre forgalmazói garanciát vállalunk. A Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően sávos garanciát biztosítunk az alábbi módon:
10.000 Ft – 250.000 Ft-ig 2 év,
250.000 Ft felett pedig 3 év garancia jár a termékekre.
Céges vásárlók részére a Magyarországon hatályos jogszabályoknak megfelelően a garancia minden esetben 1 év.
8. Hogyan léphetek kapcsolatba veletek?
Kérdésekkel vagy problémákkal kereshetsz minket az info@smartcorner.hu email címen, ügyfélszolgálati telefonszámunkon, vagy a weboldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül. Munkatársaink készséggel segítenek!
9. Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Amennyiben garanciális problémád van a termékkel, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@smartcorner.hu email címen, és jelezd a problémát. Miután megkaptuk a szükséges információkat, értesítünk a további teendőkről, és segítünk a garancia érvényesítésében.
10. Mit tartalmaz a telefonom doboza?
Webshopunkban csak bontatlan készüléket forgalmazunk, melyek minden gyári tartozékot tartalmaznak. A pontos tartozékok gyártónként változhatnak, így ha bármilyen kérdése van a konkrét tartozékokkal kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@smartcorner.hu email címen vagy ügyfélszolgálati telefonszámunkon ami a +36 30 174 05 15.